Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2016 08:36 - Цензура: Изтриха "Страница на Българските Патриоти"
Автор: patriot681 Категория: Новини   
Прочетен: 1218 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 18.09.2016 17:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
На 02.09.2016г беше изтрита Страница на Българските Патриоти един мой пет годишен труд бе заличен!!!

Страницата бе създадена от мен на 07.11.2011г.

От тогава чрез нея съм организирал редица протести и обществени иницативи вижте тук: http://patriot681.blog.bg/…/02/28/v-imeto-na-bylgariia.1342…
БОРБАТА Е ОПИАТ
https://www.youtube.com/watch?v=hH76MLf3TI4
Само истината ще ви направи свободни. 
https://www.youtube.com/watch?v=tQCiEQfXGes

Причините за изтриването са: Изпратени хиляди доклади до Фейсбук или сигнал от някоя наша служба!
Истината и решаването на обществените ни проблеми са мой приоритет, който следвам вече десет години. 
Колкото и да трият опитите ми чрез, които инициирам спазването на човешките ни права свободи и достоен живот, няма да ме откажат или отклонят от пътя по който съм поел.
Поздрави до приматите, които са спомогнали за изтриването на Страница на Българските Патриоти можете да изтриете страница или вестник и пр. но не можете да изтриете МЕН.

Писах многократно на Facebook да дадат обяснение за какво става дума, но до този момент, няма никакво съобщение от тях.
Всичко гореизброено е направено с много труд, и лични средства. Идейте са разработени от мен, и са били подкрепени от стотици хиляди българи.

Така, че ако желаете и мислите, че това което правя има смисъл, пишете на Фейсбук да възстанови страницата.
Изберете меню- Помощ-Докладване на проблем.

Примерни писма, които можете да изпратите:

Моля въстановете любимата ми страница „Страница на Българските Патриоти“ 
Please can you recover my favorite Facebook page: " Страница на Бъгарските Патриоти“

Не мога да открия една от любимата ми българска страници „Страница на Българските Патриоти“
I can’t find one of my favorite Bulgarian Facebook page „Страница на Българските Патриоти“

Благодаря за разбирането.
image
 



Тагове:   политика,   новини,   Други,   история,


Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriot681
Категория: Политика
Прочетен: 85472
Постинги: 35
Коментари: 44
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930